Reklamacje i zwroty

Dokładamy wszelkich starań, aby oferowany przez nas towar był pełnowartościowy. Jednakże gdyby pomimo tego zakupiony produkt posiadał wady fizyczne lub uległ uszkodzeniu nie z Twojej winy, możesz go reklamować w czasie 2 lat od dnia zakupu.  (dla firm rękojmia wyłączona)

Reklamacje

Zakupiony produkt ma wadę? A może uszkodził się podczas transportu?

Żaden problem – w prosty sposób możesz złożyć reklamację.

Aby zareklamować towar zakupiony w sklepie internetowym, należy pobrać formularz, wydrukować, wypełnić, zeskanować go, i odesłać na adres: rg_met@interia.pl 

Zdjęcia wadliwego produktu także będą mile widziane. Po otrzymaniu formularza, dział reklamacji ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni. Jeśli reklamacja będzie zasadna, sklep skontaktuje się z Klientem w celu odebrania towaru, a następnie zwróci pieniądze na wskazane konto, naprawi uszkodzony towar lub odeśle nowy.

 

Uszkodzenie podczas transportu

 

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia w transporcie, po otwarciu paczki należy niezwłocznie zgłosić się do firmy kurierskiej, która dostarczała towar,  w celu spisania protokołu szkody.

Prosimy również o kontakt drogą elektroniczną na adres: rg_met@interia.pl lub  telefonicznie na nr 695166918

Zwroty

Odstąpienie od umowy powinno się odbyć w terminie 14 dni od odebrania przesyłki. Aby od umowy odstąpić, należy poinformować sklep (rg_met@interia.pl) o chęci zwrotu zakupionego towaru, najlepiej za pośrednictwem podpisanego i zeskanowanego formularza. Formularz można także załączyć do zwracanej paczki i odesłać w terminie 14 dni od wejścia w posiadanie zamówionych produktów (odebrania przesyłki).

Od momentu poinformowania o odstąpieniu od umowy, Klient ma dodatkowe 14 dni na wysłanie zwracanego towaru. Przesyłkę należy wysłać na adres:

RG Art Design Rafał Górecki Gęsice 20, 55-216 Domaniów.